Lite av varje typ..

Provsvaret från biopsin visade inget. Nåja, börjar ändå vänja mig vid min prickiga kropp. Jag har ju redan fräknar så vad gör lite röda prickar för skillnad? Kul att vara lite färgglad.

Måste även snarast (helst igår) skicka in ansökan om vårdbidrag. Men alltså. Jag får inte till det! Hur ska jag veta vad en vanlig 7-åring kostar/kan om man jämför med Elias? Hur tusan ska jag beräkna all tid/pengar som går åt just pga hans adhd? Känns ju bara konstigt.
Att liksom skriva ner allt extra vi hjälper honom med, vi är ju så vana att göra allting för honom så hur tusan ska man veta vad som är "normalt"?
Istället blir det att jag förtränger att jag ens ska skriva den. Lägger bort den i skåpet och "glömmer" bort den.

Allt blir bra tillslut. Det fixar sig på nåt vis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0