Sämst i världen

Så känner jag mig nu. Elias hade huvudvärk imorse men jag skickade honom till skolan (kanske är på väg att bli sjuk, eller sovit dåligt, druckit lite eller vill bara inte gå till skolan)
Dåligt samvete. Kanske han är sjuk?

Lämnat en illvrålandes Malte på dagis. När vi gick dit så var han glad, när han hade klätt av sig så vägrade han lämna mig. Skrek, vrålade, ville vara med mig. Jag stannade en stund men insåg att detta inte kommer att bli bättre hur länge jag än stannar. Så jag gick sen, han grät. Jag känner mig hemsk :(

Kanske vi kan flytta ut till djungeln och skita i skola/jobb/dagis och bara vara med varandra. Dag och natt.


Kommentarer
Postat av: Din gubbe

Vi flyttar ur i Parakkas urskogar :)

2013-01-10 @ 11:49:15
Postat av: Din mamma

Vilken superb idé, så vill jag bo!

2013-01-10 @ 18:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0