Stora barn

Mina ungar har blivit så stora. Jag måste ju vara skitgammal!
Elias fyller 8 i maj (!!!) och är nu 127cm lång. 30 cm till å han är lika lång som mig..

Favoritfärger: Guld och silver
Favoritmat: Kyckling
Gillar: Att spela tv-spel, reta sin bror, spela dator och äta lördagsgodis
Gillar inte: Stiga upp tidigt, att bli tillsagd

Malte har hunnit bli 96cm och är en envis liten rackare.
His way or the highway!
Favoritfärger: Rosa, lila och grönt
Favoritmat: Väldigt varierande, men typ allt som går att dippa i dressing
Gillar:Att spela tv-spel med Elias, bygga med lego och traktorer
Gillar inte: När han inte får som han vill, att skynda sig och att borsta tänderna.

Nu sover dom båda och jag pustar ut en stund i soffan. Ska snaaaart packa badkläder (ska till badhuset imorgon) hänga tvätt och en massa såna spännande saker. Yeeey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0