Pengar..

Jo, det där med pengar. Jag gillar inte pengar. Eller jo, pengar är ju bra såklart.
Jag vill inte jobba heltid, deltid = mindre pengar nen mer ork för hem och barn.
Heltid= mer pengar men mindre ork för hem och barn.

Just nu jobbar jag inte heltid, får inte mycket pengar. Men nog för att vi ska klara oss, men kanske för lite för att vi ska kunna spara till något dyrare, typ resa eller så.

Vad blir bäst? Vad orkar jag? Jag vill ha mer pengar OCH ork för hem och barn.. Vinna pengar?

Äh, nog svamlat. I äg till jobbet istället. Ett jobb som är roligt! :)
Jag gillar att stå i kassan och prata med folk, steka är roligt även om det blir ganska stressigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0