Typ ensam

När Jonne har sina jobbveckor är han inte hemma mycket, när han är hemma så är han trött. Helt förståeligt, han får ligga å vila på soffan om han vill, det är ju liksom självklart.
Fast många gånger så ställer han sig och lagar mat till oss fast han har stigit upp före 04. Mitt hjärta <3

Men på söndag åker han iväg på utbildning och kommer hem på fredag. Där försvann den ledigveckan. Eller ja, han är ju ledig lördag och söndag förståss.
Ser inte fram emot det direkt..
Hämta och lämna barn, laga mat, städa, tvätta, underhålla dom, söva, ha tålamod, vara glad. Hoja. Kommer att bli en tuff vecka.

Nu (inte just NU) ska vi påbörja en utredning för Elias. Åka till Gällivare då och då och ibland träffa dom här i Kiruna.
Hoppas det blir bättre efter detta, att vi kan få tips å råd på hur vi ska hantera honom. Just nu känner jag mig som världens sämsta mamma med världens sämsta tålamod.
Hoppas det blir bättre.. Nångång


Kommentarer
Postat av: moster

Sluta tänka att du är världens sämsta morsa >:o/
Det är jättebra att du fixat att vara m honom t G-vara, jag vet föräldr. som vägrat utredning, fast alla runt i kring ser att det behövdes. Skulle du vara en dålig morsa så skulle du strunta i hur han mår....så du är den bästa mamman han kan ha :o) som bryr sig, försök stärka dig själv, tro på dig själv, älska dig själv; nån sa t mig att varje morgon när du ser dig i spegeln, le t dig själv o säg nåt berömmande tex; hej vad fin du är i dag, el hej va kul att se dig, låter dumt, men kan hjälpa till att starta dagen bra, med ett skratt åt sig själv om inte annat :o) kämpa på :o) Kram

2012-11-06 @ 09:56:39
URL: http://gwm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0