Envis..

Min lilla nyblivna 3-åring är så otroligt envis. Jag vet att jag tjatar om det, men han är jääääkligt envis!
Och söt. Och säger en massa roliga saker. Som jag såklart inte kommer på nu..
Igår när jag skulle lägga honom så skrek han tills han somnade (1,5 timme) det blrjade med att han inte fick en flourtablett efter tandborstningen. Det skrek han om i typ 40min, sen skrek han om vatten, lampan å gu vet vad.
Läggningarna är INTE roliga! Ändå ligger vi brevid honom tills han somnar.
Ändå hade han inte sovit middag på dagis.

Idag gick det lättare, han satt bara å byggde med lego när vi skulle sova. -Vänta mamma, jag är upptagen, fick jag till svar när jag bad honom att lägga sig.

Skulle skriva om nåt speciellt, men nu minns jag fan inte. Nåja, jag är ju gammal å senil nu.

Lägger in en bild från Maltes kalas, fammo sjöng "Ja må du leva" och han höll för öronen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0