Sov då!!

Visst, klockan är inte ens midnatt än. Men jag vet nog vart detta slutar. Försöker sova, vänder och vrider på mig.
Tv:n brukar vara skitbra sömnmedel, men inte just nu. Inatt somnade jag typ vid 03, precis innan Jonnes väckarklocka ringde. Lovley. Till på köpet så vaknade Malte precis då och hade kissat ner hela sin säng. Ännu roligare.
Nå rengöra unge, ta bort alla kissiga saker och sen övertala ungen att han inte alls behöver duscha utan bara tvätta av sig, hämta hans 75 nallar och lägga iordning dom i våran säng och sen somna.
Jag var rätt trött när jag vaknade.

Är inne i en svårt-att-sova-period just nu. Mindre kul måste jag säga. Har såna perioder då och då, ibland varar det bara en vecka, ibland myyyycket längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0