Vrålapa

Tror att jag fick med mig en vrålapa istället för Malte idag..
Han var glad när jag kom och skulle hämta honom, glad när vi gick till hallen, men sen skulle kläderna på och då började han (som vanligt) att tokvråla. Han hatar att klä på sig, halva luossa hörde nog när jag klädde på honom.. Oftast slutar han vråla när han väl är påklädd. (å jag toksvettig av att ha klätt på en unge som gör allt för att INTE få på sig ett jäkla plagg!)
Mössa vägrade han. Slet av den så fort den kom på huvudet och vrålade ännu högre.
Satte honom i vagnen och skulle hämta Elias, Malte vrålade hela vägen dit, sen hela vägen hem och en stund hemma.
Försökte att inte möta folks blickar när jag gick ute med en tokvrålande unge utan mössa i vagnen. Dåliga-mamma-stämpeln lyste som neon i pannan på mig.
Värdelösa skitmorsa som inte har pli på sin unge. -Hej soc!

Nä. Försök nu att aaaandas. Luuuungt.
Min hjärna är totalt slut efter denna hämtning. Vill åka på semester 300 mil bort. Typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0