En försvunnen tid

 
Min bärbara dator gick sönder för en sisådär.. 2,5 år sedan. Med en massa, massa bilder i.. Som jag BARA hade där! Smart? Nä!
Men så igår hörde jag av mig till datordoktorn (eller vad han nu kallar sig, han finns på facebook iaf)
och han fixade ut mina bilder! Snabbt gick det oxå, han hämtade datorn vid 12-snåret och några timmar senare var alla bilder ute å nu är dom på våran fungerande dator! (och i en extern hårddisk..)
 
Alla nyfödd-bilder på Malte. Gravidbilder, massa Elias-bilder. Så skönt att ha tillbaka dom!
 
Här är Elias lika gammal som Malte är nu :)
 
Här är Elias lika gammal som Noa är nu. (Om jag räknat rätt..) Å spelar på Peka å Dalles Wii.
 
Lilla bebis-Noa
 
Elias har fått ännu en kusin! Lilla Ailin
 
Alltså.. Seriöst! Hur stor kan en mage bli innan den spricker? Detta är taget en vecka innan Malte föddes.
 
Malte typ en vecka gammal. Tänk vilken liten liten bebis han har varit..
 
Nu ska jag sluta bombadera er med bilder. För denna gång iaf...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0