Böldjäkel!!!!

Alltså. Jag föder hellre 10 barn än har en till böld! Det gör ont hela jäkla tiden! Och min sitter i armhålan och känns så fort jag rör mig. Sova är halvt omöjligt. Ligger nu i soffan och har äntligen hittat en sittställning som gör att jag inte gråter av smärta.
Men såklart sitter Malte vid datorn och behöver hjälp varannan minut. Maaamma, hjälp mig! Vad ska jag trycka? Den försvann!
Men gör nåt dy KAN istället! Men nejnej, han ska göra en massa svåra saker som han inte klarar.
Och jag måste stiga upp från soffan, försöka att inte gråta av smärta och hjälpa honom.

Snälla böld försvinn!!!

Nu till nåt positivt istället. Det är lördag, jag är ledig, Elias är i byn, lägenheten är inte jättestökig och.. Öhhh. Jag har cola zero hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0