Året som gick

Ja, snart är 2012 slut, men vad hände detta år då?
Öhhh.. Tja. Säkert nåt?
Barnen var barn, Elias började ettan, Malte går på samma avdelning på dagis så inget nytt där.
Hmm. Ska man komma ihåg vad man har gjort?
Jonne fick nytt jobb och blev av med nya jobbet.
Jag provjobbar på Annis. Nåt annat?

Var vi på semester..? Jo, i Boden var vi ju om jag vill minnas rätt. Senil? Jag? Nääää..

Det har varit mycket bråk mellan barnen, mitt tålamod tog väl slut i januari nångång, utredning på BUP, Jonne skaffade glasögon, vi var på IKEA, Malte slutade med tutte.
Som ni ser har det varit ett spännande år...

Här är jag och Peka förra nyårsaftonen, då var Katja å gänget här. Fast inte på bilden.

Jo. En massa bölder har jag haft oxå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0