Uppdaterat!

Min mobil har äntligen fått sig en välbehövlig uppdatering. Det har inte funkat med våran gamla skräpdator, men med våran nya så gick det skitbra. Tog sin lilla evighet, men det GICK iaf!

Överförde även alla 2400 bilder till denna dator så nu kan jag redera en massa bilder, mobilen börjar nämligen bli lite full..


Noa och en paparazzi i byn. Det vimlar av paparazzifotografer där minsann!


Nu ska jag snart hämta min lillunge från dagis, hoppas det har gått lika bra där som tidigare. Han ville inte riktigt gå och leka där ute idag, ville hålla mig i handen.
Så han höll mig i handen en stund tills en fröken kom och skulle visa honom vad dom hade för grejer där ute, då gick det bra att släppa mig.
Min lilla bebis.. Inte så bebisliten nåmer :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0