Overall

Måste kanske köpa en overall till Malte.. Som han kan ha när man typ är i Parakka eller nån annanstans när han inte bara ligger i vagnen. Behöver väl en vindtät sådan. Men vilken storlek ska man ta? Så det räcker hela vintern/våren? Han kommer isåfall ha den tills han blir typ 5 månader, vad har man för storlek då?
Nu har han precis börjat med 68, ska man ta en overall i 68? Dom brukar ju vara lite större, eller ska man ta 74?

Vilket problem man kan ha..

Idag har hela familje varit på stan å glott, shoppat på apoteket såklart, det gör man väl varje gång man är på stan? Åt lunch och nu är stora pojkarna ute och jag å bebisen är inne och.. Latar oss som vanligt.

Kommentarer
Postat av: nina

måste också hitta en overall till min nisse.intersport hade ju rea.eller jag menar "rea".för mig ska det vara minst 70%.....gratis om det går.

2010-03-01 @ 16:11:14
Postat av: Katja

Har inte peka nån att låna? Hon hade väl oxå flera...

2010-03-01 @ 17:06:15
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0