Dumma dator!

Det går inte att komma in på kiruna.cc, det går inte att skriva på facebook och andra irriterande saker..
Skulle inte Dalle laaaaga datorn?! Äh, kanske bara behöver trycka på en knapp så funkar det, men jag kan inget om datorer så det får vara. Tur att jag kan vara på sjalbarn och tradera iaf, annars hade min värld rasat!

På min dator funkar allt som tur är, men där ids jag inte sitta så ofta, den är ju brevid sängen.

Festival till helgen och jag har ångest. Lämna Malte i flera timmar hemma med sin pappa?! Han som är så mammig.. Jag har sovit i Elias rum en natt och då överlevde han ju, okej han var vaken ett tag, men det brukar han ju vara när jag är med oxå.

Nu kryper min lilla skrutt överallt, åla vet han inte ens vad det är för något.. Sånt kan man ju inte göra här, då skulle man bli riktigt skitig!

Nu måste jag klicka på tradera, jag har abstinens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0