Mysmys

Elias vill mysa med sin bror halva dagrna, de ligger just nu och tittar på plinke-plonken här i sängen. Elias berättar om sin dag för lillebror och lillebror svarar med -ÅÄhhhhooou (ungefär..)

Verkligheten har börjat här nu, Elias går på dagis tre dagar i veckan, 9-14. Medans han är på dagis så går jag hem, sover med Malte, vaknar, äter och går och hämtar Elias.. Måste sova så jag överlever, Malte somnar ju vid 2-4 på natten så.. Man är ganska sliten. Men han är så söt när han är vaken, jag försöker vagga honomoch han spottar ut nappen och ler stort, hur kan man låta bli att ligga och prata med honom i evigheter då?

Nu börjar lillen bli less på plinke-plonken.

Kommentarer
Postat av: Katja

Vilken tur Malte har som fått en så mysig storebror! Han får lära sig både det ena och det andra av honom inom kort gissar jag!

2010-01-14 @ 21:44:37
Postat av: momm

vad är den där plinke-plonken för nå´t?? har hört peka nämna den också...

2010-01-15 @ 07:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0