Vad har jag gjort för fel?!

När Elias är som han är?!

Nu har han börjat bajsa ner sig.. Igen! Eller det kommer lite "prutt" i kalsongerna, inga korvar eller så.. Intressant va?! Det som gick så bra med bajseriet för ett tag sedan, det höll väl i sig.. En månad kanske? Sen har det börjat om igen. Hoooja! Jag orkar verkligen inte med detta! Byta bajskalsonger typ 10 gåger på en dag är inte speciellt roligt, speciellt inte näör ungen skriker och protesterar och efter kanske 5 gånger så skiker ungen av smärta när man torkar honom.

Är det laktosen som gör honom så dålig i magen?! Bajset luktar... Fan och ser ut så oxå. Kanske får prova helt laktosfritt igen.. Får se om dagis går med på det eller om dom vill ha intyg. Eller han dricker ju havremjölk iaf på dagis, maten tror jag att han äter vanliga.. Eller?! Äh hoja.

Dop på lördag iaf! Present.. Vad ska jag ha på mig? Jag ska ju stå där framme ju, eller får man sitta nuförtiden?! Ser fram emot fikat sen iaf.. Äääälskar fika! Mums! Kanske därför jag har blivit så rund om magen?!

Kommentarer
Postat av: peka

Men han blev väl bättre i magen när han åt laktosfritt va?.. Och vi måste STÅ däruppe..sa hon iaf

2009-09-15 @ 16:41:51
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: nina

han kanske har ont nånannanstans..däromkring?kan man kolla sånt?ajaj.Vi fick ju sitta.kul å stå snark.

2009-09-15 @ 20:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0