Ingen ork idag..

Elias sitter brevid och skriker att jag ska städa upp efter honom.. Jag erbjöd mig att hjälpa och olockade upp nästan allt, han har bara yttepytte att plocka upp.. Men han vägrar och jag oxå! Vi är båda två envisa.. Jag veeet att jag borde ge mig å bara plocka upp, men jag orkar inte. Har försökt vara en bra mamma idag, spelat lite spel å gett ungen mat, kan han inte underhålla sig själv i 5 minuter så min huvudvärk hinner försvinna?! Näjdå, han ska hoppa på mig, kasta saker på mig och skrika.. Ska bli skönt att lämna honom på dagis imorgon, han behöver nog leka med andra än en tråkig mamma..
Jonne jobabr ju helatiden så Elias hinner ju knappt se honom om dagarna, men sånt är livet.

Snart ska vi hälsa på Sofie och Adrian, hoppas Elias är lite gladare därborta.

Jag vill flytta till yttre rymden just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0