Utebadat

Idag var vi första gången på utebadet på.. Flera år, jag har då inte varit sen Elias föddes iaf. Säkert inte på några år innan det heller. Ungen hade skitkul, simmade med sina armpuffar för första gången! Han har inte vågat ha dom tidigare.. Peka å Dalle var där med bebis oxå, Nina, Saga och Lotta glodde vi oxå på lite då och då.
Nu är vi hemma, trötta och sega. +22 grader visar datorn!
Men inte vänja sig vid sånt inte! Nä hoooja! Det är ju ändå Kiruna vi bor i, imorgon kan det säkert snöa.

Ledig imorgon med lilla skrutten! Skulle väl inte vara lika fint väder vad jag har sett, men man får ju se.

Städa var det..

Kommentarer
Postat av: Katja

men nog har jag för mig att vi varit där med elias och mina barn, när E och E var typ mindre..?! Vi har badat i havet, här är typ 30 grader...

2009-06-30 @ 16:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0