Mitt sommarjobb

Jag kommer nog att överleva, inte alltför jobbigt, förutom att det är ganska långa skift.. Men men, man får ju pengar för det iaf! Så det kommer nog att gå skitbra.

Svimmade nästan på jobbet igår.. Vet inte varför, hade ätit och druckit ordentligt hela långa dagen, började må magsjuke-illa helt plötsligt, sen när brukaren skulle duschas på toaletten kände jag att allt började svartna.. Benen blev svaga och jag var tvungen att hålla i mig för att inte ramla ihop.. Sa att jag var tvungen att sätta mig ett tag..
Gick och satte mig på soffan i sista sekund, allt var svart och det blev lock för öronen.. Nåja, jag överlevde det oxå, var bara väldigt yr och skakis resten av dagen och imorse.

Imorgon drar vi till Parakka och hoppas på fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0