Ingen dag kvar...

Jaha, jag har en dag kvar att jobba, sitter i lugn och ro och äter frukost då vi hör Elias.. Han hostar, hostar, hostar.. Å hostar lite till. Jahapp, stanna hemma?! Jonne försöker ringa runt så han kan stanna hemma, men går inte så bra. Jag ringer till samordningen och tillslut fixar det sig. Jag får ta med Elias till jobbet nån timme, är ju en som går brevid som ska börja jobba imorgon, men som tur var så hade han gått brevid igår oxå så han kan ta resten av dagen ensam. Jag måste dock ge medecinen då han inte har delegering.

Elias väljer dom bästa dagarna att bli sjuk måste jag säga!
Nog HADE man kunnat skickat iväg honom till dagis men.. Nä, han hostade ganska mycket och man hörde att han "väste" lite när han andades. Så han fick sin lite starkare astma-medecin oxå. Nu verkar det lite lugnare, kanske för att han tar det väääldigt lungt framför datorn just nu..

V.30 åker vi till Umeå! Med bil! Med Elias! I en bil! I flera timmar! Ojojoj.. Hur ska det gå?! Massor med mutor, leksaker, dvd-spelaren, mera mutor, åka tidigt så ungen sooover!
Hoppas vi hinner shoppa lite där, eller hoppas det finns nå roliga affärer. Vill ju glo på typ barnens hus å bebisaffärer.. Här finns ju typ bara Lindex.. Huuuuur kul är det?!

Nä, nu ska vi spela lite spel tror jag.

Kommentarer
Postat av: Nina

Där´fanns massa affärer:_D

Då måste ni äta på en kinko-resturang i ume som hade buffé:D det var gott må jag säga.

2009-07-06 @ 11:08:55
Postat av: Nina

Ja vi är nog typ hemma hela veckan med stor säkerhet!

2009-07-06 @ 16:26:43
Postat av: mamman

vadå...åka bil med elias..?? huur jobbigt är det va? han sitter-tittar ut-frågar lite om träd-skog-djur-sitter tittar ut-lyssnar på cd-somnar...jobbigt va!?

2009-07-07 @ 14:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0