F-f-f-fredag

Kallt var det när jag cyklade till jobbet, kände att jag skulle ha tagit fingervantar.. Och en varmare tröja!  Kanske vinterskorna oxå och ett par långkallingar.. Nä, men min dator visar hela 10 grader varmt!

Imorgon ska mamma ta med Elias till byn! Dåååå ska jag sooooova! Tack mamma för att du tar med våran lilla skitunge! Det kan behövas ibland.. Speciellt när jag är gnällig och eländig och knappt kommer upp ur en soffa.. Ynklig liten skit!

Jag är så jäkla trött idag, jobbade 8-22:30 igår, hem och försöka sova (Såg äntligen dom där DH-avsnitten jag missat!) sova sova, klockan halv fem vaknar ungen!! Men somnar sedan om i våran säng vid 5-tiden. Upp å äta och sen tillbaka till jobbet. Var jag inte här nyss?! Tyckte jag kände igen stället.. Jobbar bara till typ 15 idag så det känns ganska okej ändå.

Ska börja fixa frukost nu.

Kommentarer
Postat av: lisa

hehe tack, jag och lotta var på safari så kom nina dit efter oss, hon kollade på mig jag kollade på henne... hon fortsatta gå vi kollade på varann igen och då sa hon: jahaa, var det du ? jag kände inte igen dig !

2009-07-03 @ 11:27:24
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: Nina

Å nej ska ELias till byn nu när vi ska :-D hehe nä det är kul, Saga tycker om honom!Dom är ju inte direkt i samma ålder men nog går det åxå..brukar kolla på bilder på honom o så säger hon Ejas!

2009-07-03 @ 14:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0