Snark snark

Jag vill sova.. I många många timmar helst. Jag vet att jag får vänta några år med det. Lilleror sover bort hela dagarna och vaknar framåt kvällen, helt okej det. Men sen har vi nätterna.. Han vill inte riktigt äta, tar inte tag utan börjar skrika.. Och skriker tills han får mat. Jag försöker och försöker mata, men nej. Han vill skrika. Vi byter blöja, ibland funkar det, men inte alltid. Tar upp och går runt, ibland funkar det, men inte alltid.

Älskar min nya lilla skrutt så hjärtat nästan går sönder, men jag vill sova.. Tur att Elias är på dagis så man hinner vila lite medans lillebror ändå sover bort halva dagarna.

Snart läggdags för Elias, sen godis för mig! Ja, när mina program börjar.. Idag är det lördag för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0