Mjölkstockning...

ONT har jag iaf! Igår hade jag 39 graders feber men idag verkar febern inte bli så hög, har ju knaprat en massa piller så febern vågar kanske inte komma tillbaka..

Hade Peka, Dalle och Noa här igår (jag var hög på panodil då så jag skulle orka..) för att käka tacos, lika gott som vanligt!

Elias och Noa badade en sväng oxå. Noa börjar ju bli så stor att han kan "leka" med Elias.. Eller vara med honom iaf.

 

 

Elias gillar att stöka.. Eller här byggde han en säng som han skulle sova i. Kom ut sen efter ett tag och sa att hans säng rasade hela tiden.. Så han fick sova i sin egen säng igen.




Min lilla grisunge! (han grymtar som en gris när han skriker..) Som för övrigt har sovit bra inatt! För att vara han då.. Vaknade 2, 5 och 9. Och jag känner mig nästan utvilad!

 



Elias just hemkommen från kalaset på Gruvtrollets lekland. En av hans dagiskompisar fyllde 5. Elias hade skitkul iaf, somnade som en stock (på golvet) på kvällen.



Min favorit systerson! Han är så söt denna lilla kille och vilka fina ögon han har minsann!

Nä, nu ska vi klä på oss och försöka ta oss mot stan.


Kommentarer
Postat av: nina

uää, jag fick också i början massa klumpar i ena tissen gjorde ont som fan, men det blev aldrig nån riktig mjölstockning av det hela men bara det gjorde ju ont.hoppas d går över snart annars..är det ej skönt

2009-12-21 @ 16:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0