Cykel

Ska nog köpa en lite större cykel till Elias tror jag.. En 16 tum eller vad det nu är.. Han hade ju en liten cykel som nån idiot tyckte att han kunde vara utan.. Ja, nån snodde den förra hösten nångång.. Har inte sagt det till Elias utan han tror ju att han fortfarande har en cykel. På coop fanns det väl såna cyklar å inte så dyra?! Man är ju inte megarik, men får kanske köpa en när han fyller år.. Å stödhjul. Undra om hjälmen passar än?

Nu ska vi läsa böcker som vi lånade på bibblo igår.

Kommentarer
Postat av: nina

blä jäkla mongosar som snor cyklar.särskilt barncyklar.

2009-04-18 @ 10:00:59
Postat av: mommisen

vi kan ju kolla, så jag kan ge han i present. är tyvärr bortrest när han fyller år...(:() äh..nu gjorde jag det jag aaaldrig tänkt göra, alltså tecken som alla andra använder1 förlåt!

2009-04-18 @ 10:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0