)(#&%"/¤)=="?)(/"/&&&¤

Så känner jag mig just nu.. Hemma med sjuk unge idag oxå, fast han är mycket piggare nu iaf.. Tyvärr.. Var på stan å lämnade tillbaka overallen som jag köpte, Elias var på sitt vanliga friska humör.. Hoja. Igår var han minsann så lugn, ville bara sitta i vagnen. Fast då hade han nog lite feber.

Nu är han bara.. Jobbig. Åsäkert trött, han vaknade minsann 5 imorse, somnade vid 9 igår nångång. Tycker att han borde sova lite, men det tycker inte han.. Nä, han vill skrika, bråka, slåss och vara.. Sig själv. Försöker leka med honom men näää, gör nånting i tre sekunder, sen vill han göra annat. Så jag ger upp. Jag tar semester nu!

Kommentarer
Postat av: Katja

Skicka hit honom ett par dagar! vad var det för overall du lämnade tillbaka?

2008-09-02 @ 18:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0