Nuuuuuu!!

Har jag typ ett dygns semester! Jeeee! Skönt att sitta ensam hemma å bara glo! Utan att sen behöva lägga unge å allt som hör till. Behöver verkligen vila min hjärna lite.

Nä, ska väl plocka upp lite skräp från golvet och sen... Ja, sitta här gissar jag.


Jahapp.. Fortsättningen då.. Har inte gjort mycket idag inte. Förde två burkar tonfisk till Peka som hon glömde här igår. Sen har jag glott tv å vilat lite, somnade aldrig.. Orkade inte sätta på andra datorn å Futurama, så jag bara låååg å.. Låg. Inte helt fel det heller. Att bara ligga i soffan å lata sig är ju helskönt.

Elias hade vunnit en termos på pimpeltävlingen.. Om jag hörde rätt, var lite svårt att höra vad han sa när pris-utropar-gubben skrek så högt i bakrunden. jaja.. Vi behöver ju termosar.. Eller inte, en har ju Elias som leksak i badet.. Dyra badleksaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0