Heeelg!

Nu är det så att det blev tydligen fredag kväll, ungen sover och lillasyster sitter vid bärbara å spelar sims2, jag ska snart dit å glo vad hon har byggt för megahäftigt hus. Sen ska vi skura golvet med Pekas håriga sockar och sen kör jag ut henne. Gamla tanter som jag måste ju få sin skönhetssömn, annars kan det gå illa! Imorgon ska dom åka.. Då ska jag sova i 24 timmar! Eller jag kan ju låssas att jag gör det.. Kan ju inte slösa bort hela dagen på att sova heller. Ska väl glo på Peka lite och annat spännande, kanske äta nåt gott oxå. Just ja, bra att jag påminde mig själv om mat, måste ju ta fram lite bröd ur frysen till frukosten.. Jobbigt att micra bröd på morgonen, det blir ju ändå sådär övervarmt, jag vill ju ha lite kallt bröd, eller iaf om det är mammamacka, då ska det helst vara lite isigt.. Inte sådär isglassisigt, men nästan.
 
Ska sätta in en bild från Elias påskfirande i Parakka här. Låssas att ni inte ser flaskan som ligger i snön där i mitten.. Dom kanske inte hade nåt vatten att dricka, har du tänkt på det?! Elias drack inge sånt, inte Elias pappa heller. Dom är duktiga på att hålla sig borta från alkoholen minsann.



fast på koret är ju inte Elias pappa med, utan Elias faster minsann, ifall nån skulle undra..

Kommentarer
Postat av: Katja

Vilket mini litet påskägg... Härligt det ser ut!! Vill oxå vara barnfri hemma...

2008-03-28 @ 23:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0