Lite sjuk

Jag alltså, känner mig lite småfebrig och har ont i halsen. Är hemma å latar mig idag. Har tom lagat lunch utan att brandlarmet gick! Coolt!

 Peka å Linda hemma hos mig innan vi drog viiiidare!

Var ute i lördags, hade faktiskt riktigt trevligt. Tog lite bilder, men jag ser ut som ett mongo på alla.. Antingen blir jag bara skitdålig på bild eller så ser jag verkligen ut sådär!!

        Jeeess, aj äm lite mongo på riktigt!

Jag kan fan inte se normal ut på bild, det är nån sjukdom jag har tror jag. Ska inte ens visa resten av bilderna!

Glor lite på vbå, skiiiitspännande må jag säga.. Folk dör och återuppstår om vartannat.. Vet inte ens varför jag tittar på den här skiten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Flummig eller inte flummig.. fin är du i alla fall! :)

2008-06-03 @ 08:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0