Sovdags

Eller egentligen glo på Futurama-dags. Måste ju ha nåt att se innan man åker till drömmarnas värld.

I helgen ska Jonne jobba natt. Skitkul. Varför kan han inte jobba nån helg då det inte är marknad? Eller är det marknad nu? Mamma säger det iaf.. Alla andra jag frågar har ingen aning. Jag som ville ut.. Jag veeet att jag har varit ute mycket nu, men ibland behöver man det. Inte för att dricka alkohol, utan för att träffa roliga människor, skratta och bara ha roligt utan att behöva tänka på så mycket annat. Har träffat nya roliga människor som jag aldrig annars hade träffat. Jag är ju en såndär som bara sitter hemma å ugglar annars, jag behöver gå ut. Iaf nu. Alltså inte just NU, men.. Äh, lite svårt att förklara, jag behöver komma bort lite då och då för att orka. För att orka med vardagen. Jag vet.. Man ska tycka att det är underbart att ha både sambo, barn och lägenhet, men ibland behöver man en paus från sånt, umgås med andra människor, såna man inte ser varje dag. Nu låter jag väl som värsta alkisen, inte för att jag dricker så mycket när jag är ute ändå. Har bara roligt. Sådär lagom roligt, så som man vill ha. Okej, jag börjar bli trött, svamlar bara just nu känns det som.

Livet blir så tråkigt om man inte har roligt

Kommentarer
Postat av: Maria

Jo det är marknad nu i helgen det börjar på torsdag!
Jag vill oxå gå ut ju!!! Peka kommer ju du kan gå ut med henne!

2008-02-13 @ 08:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0