Nu!

Är jag framme hos Peka, Dalle å kattena i Luleå. Sitter å skriver på en sånhära bärbar dator som är lite svår att skriva på.. Eller svårt att pricka tangenterna bara.. Jag kanske har lite för tjocka fingrar.

Jaja, missade sista bussen hit med en minut.. Fick ta taxi, 130 jävla kronor ville gubben ha! Fan, hade ju nästan kunnat gå hit! Eller okej, jag är väl lite för lat för det.. Å så är det ju kväll, kan ju gå å bli mördad! Å det vill jag ju rakt inte, måste ju hinna shoppa imorgon!

Åkte baklänges i tåget, hade inte mycket till fönster att titta ut i heller, ja, å så var det ju ganksa mörkt ute så man såg ju ändå inget. Å vad jag mådde illa! Är ju åksjuk.. Men brukar inte bli det i tåg så ofta. Försökte läsa en bok, men det här uråldriga tåget hoppade och svängde värre än en karusell så jag såg ju knappt texten.. Borde ha haft en bilderbok med mig istället.

Nu ringer Jonne, baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0