Idag är det söndag

Igår blev det lite singstar med Kicki och sen vidare till Kickis kompis å sen krogen. Hade riktigt roligt faktiskt, hamnade på efterfest och kom hem vid.. Halv sju kanske.. Ja hoja vad jag är ute å ränner! Men nu blir det inte på ett tag, nästa helg jobbar ju Jonne natt och helgen efter det är det väl tänkt att jag ska åka till Luleå till min lillasyster som är så liten att hon ska flytta hem igen. Eller iaf till Kiruna.

Idag käkade jag torrkött som Jonne ville köpa på Coop. Å jag är glad att han ville, för fan vad GOTT det är dagen efter! Så nu ska jag knapra kött, dricka juice och glo när JOnne spelar på våran vackra dator.

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hur orkar du vara ute så länge? jag hade ju somnat nånstans.. gammal? jag? neeeeejdå.

2008-02-10 @ 12:59:23
URL: http://plutt.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0