Natt

01:45


På jobbet. Tog med bärbara, inget internet, tänkte spela Sims2 och hålla mig vaken men har glömt hur man fuskar så att man blir rik. Inte kan man ringa nån mitt i natten heller. Brukar inte fuska till mig pengar men nu ville jag bara bygga, inte spela.

Bara typ 6 ½ timme kvar tills jag slutar, längtar redan till min säng! Min sköna, härliga säng med nytvättade sängkläder! Hoja vad jag vill sova! Det är så förbannat skönt att sova ska jag be å få tala om. Eller iaf ligga i sin säng och vänta på att få somna. Glo en film, en till.. Sen börjar klockan närma sig 3 och paniken börjar krypa fram. Satan! Måste ju sova nuuuu!! Blunda blunda.. Sov idiot sov nu! Nähäpp, det knepet funkar inte.. Sätter på en till film, börjar somna, sover. Släcker av datorn och *vips* så är jag pigg igen. Jaha, en film, somna, datorn står på hela natten. Jaha, nu känner jag pengarna strömma iväg genom kablarna! Fan att man måste betala elen, var mycket bättre när elen ingick. Då behövde man inte få ångest om man glömde datorn på en hel natt iaf.



04:41
Fortfarande vaken på jobbet. Saknar min säng.. Tänk om mitt jobb hade varit att sova hela dagarna istället.. Å sen komma hem, laga mat, leka med ungen och sen få sova igen! Vilken dröm! Undra om jag skulle bli less på att sova? Kan man det? Förhoppningsvis inte. Men snart blir jag en gamling som inte behöver lika mycket sömn som yngre, så då stiger jag väl upp vid 4 efter att ha somnat vid 21. Nä, ska nog bli en sömnig gammal kärring.

Ögonlocken börjar kännas tunga, måste hålla mig vaken. Ska kanske äta nåt, då är min mun vaken iaf.


Ja, skrev på min dator jag hade med mig på jobbet. Spelade harpan för att hålla mig vaken.. Natten gick bra å om typ 2 ½ timme ska jag åka till jobbet igen!


Kommentarer
Postat av: Kicki

är det inte rosebud !;!;!;!;!;! man skriver ?

iallafall i den vanliga thesims :D

2008-12-03 @ 13:57:05
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0