Äntligen helg!

Har jobbat nästan hela veckan. Nästa vecka blir det ju en heeeel lång vecka på dagis. Det överlever jag, ungarna är ganska så snälla så det ska nog gå.. Ett bra ställe, finns väl alltid saker som kan bli ättre på stället. Som tex så tycker jag inte att det är så himla bra att en fröken varje dag påpekar hur äcklig maten är.. Så att ungarna hör.. Okej om man klagar på rasten åt alla andra fröknar om hur äcklig mat det är, men åt ungarna?! Nää, jag brukar säga att jag tycker maten är såååå god fast det egentligen smakar skit.. Men bara att käka upp, det är ju mat iaf. Fins ju barn i afrika som svälter ju! Eller nåt.. Jaja, det är ju inte heeela världen, men blir ändå lite irriterad.

Men nu är det helg iaf. Jonne ska vara borta hela långa dagen imorgon så det är jag å Elias. Får se vad vi hittar på för kul. Går ut å lever rövare med andra små barn. Kanske skrämmer gubbar från balkongen eller nåt.

Näääää... Annat nu

Kommentarer
Postat av: Sofie

vem är det som klagar på maten då?

2008-04-18 @ 21:06:26
URL: http://plutt.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0