Jag har en..

Jag en minsann en gubbe (är man över 30 så är man hubbe!) som är bäst. Det ni!
Han lagar mat, inte bara mat utan skitgod mat. Jag hatar att laga mat.. Han gör det fast han är trött och sliten efter jobbet (när han stiger upp typ 04..)
Han är snygg, bäst, rolig, söt och min!
Han är bäst fast vi har det lite (!!) kämpigt med barnen, fast vi är trötta och gnälliga allihopa.
Jag kan gå och gömma mig i sovrummet ett tag om ungarna är helt galna och gör mig galen.
Då är han med dom och jag får andas ut. Verkligen välbehövligt.

Han gör mig trygg, jag känner mig lugn när han sover brevid mig, när han snarkar så jag hör att han lever ;)
Låter han inget när han sover brukar jag känna efter så han verkligen andas..

Ja Jonne, du är min älskling. Nu vet du. Fast det visste du nog redan ;)


Kommentarer
Postat av: Jonne

<3

2013-02-19 @ 16:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0