Badat

Har äntligen besökt det nyrenoverade badhuset, fräscht å fint var det.
Jag och pojkarna var där med Linnea och Alli, kul att få sällskap :)

Malte var som en jäkla fisk i vattnet! Detta var ju hans första besöket på badhuset i Kiruna, vi hann aldrig gå med honom innan det stängde.
Lillungen hoppade från kanten i stora bassängen (med armpuffar då) huur många gånger som helst, fick en massa kallsupar men brydde sig i te alls utan fortsatte hoppa, plaska, dyka och simma.
Fick ett (långt..) utbrott när han i te fick åka rutchkanan.. Men ähh, det gick väl över på typ 15 min eller så.

Elias simmade oxå en massa (oxå med armpuffar) i stora bassängen, han ville inte alls hem när vi skulle gå.

Jo. Att komma ihåg, gå ner en massa i vikt så jag i te ser ut som en strandad val med bukfetma.
När jag tog på mig baddräkten klappade mig på magen och sa -Vilken stor mage du har mamma!
Ehh, tack..? Jag veeet att den är stor och baddräkten framhäver verkligen min mage. Yeeey. Ryggfläsket dansade tango på ryggen.

Nä, men badhuset ska vi absolut besöka igen!
Malte blev skittrött och slocknade i bilen på vägen hem. Vaknade inte när jag bar in honom, vaknade till och vrålade när jag satte ner honom på golvet. Men han la sig ner.. Och slocknade igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0