Mindre bra dagar..

Elias hade iaf en bra dag, resten av dagarna har varit mest kaos och bråk. Igår var han på kalas och jag antar att det var stojigt och högljutt så hans hjärna blev väl lika kaosig. För hos mamma sen var han helt galen, ena sekunden hittade jag honom i frysboxen, i nästa sekund ritade han på mammas vägg och en stund senare sprang han ute på baksidan i sina innekläder.
Jag blir så jäkla matt! Aldrig en lugn stund, eller jo, nu sitter han vid datorn och spelar nåt spel. Då kan han sitta lite mer stilla iaf. Sen att han ramlar från stolen lite då och då av allt gungande och vridande gör väl inte så mycket..

Och detta eviga tjat om mat! Efter en megaportion middag går det typ en kvart så tjatar han om nåt att äta. Mamma, får jag nåt att äta?! Ta en frukt Elias. Nääääääää!! Jag vill ha nåt annat! Nä, frukt eller vänta till kvällsfikat. Mamma jag vill ha nåt att äta! Och det upprepas en miljon gånger tills mina öron blöder.

Men han har varit snäll med lillbrorsan lite oxå, hjälpt Malte när han spelar dator och idag hjälpte Elias mig med maten. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0