Måndag igeeeen!

Snart iaf. Måndag, jobba, stressa, försöka få upp aptrötta barn (okej, Elias) ur sängen, försöka komma ihåg att packa ner allt barnen behöver till dagis/skolan, försöka få mig färdig fort som attan eftersom jag antagligen kommer att seeega upp ur sängen..
Måndagar är för härliga!

Men har man väl stressat iväg och kommit till jobbet, andats ut för att man kom dit i sista minuten, då är måndagar inte så farliga. Jag trivs på mitt nuvarande ställe, har roligt på jobbet tom!
Vart jag hamnar sen vet jag inte, hoppas det är lite närmare mig bara.. Hade varit skönt.

Alltså Malte börjar bli stor. Han pratar en massa, kan en massa och är så charmig.
Idag när Elias var på toa och Jonne knackade på och frågade om han fick komma in och Elias sa nej så tig Malte Jonne i handen, drog bort honom från toadörren och sa:
-Pappa, inte gå in där, låt Elias bajsa ifred!

Han är så söt min lilla 2-åring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0