Skön helg

Har haft en lugn och skön helg tack vare min mor och far som har haft barnen lördag till söndag. Så ett jättetack till er, det var väldigt välbehövligt för både mig och Jonne.
Det har varit lite väl mycket här hemma så vi behövde en paus båda två.
Vi har slöat, ätit ifred, kollat film mitt på dagen (eller ja, vid 18) skrattat, städat, jag svimmade nästan i duschen två gånger.. Lite lågt blodtryck, reste mig för fort och sen in i värmen, då blev det visst för mycket för min hjärna. Allt blev svart, det tjöt i öronen, blev illamående och kunde inte stå på benen. Fick sitta i duschen å Jonne kom med ett glas vatten, sen ställde jag mig upp igen och det blev samma sak igen.. Så jag satt ett tag till..

Nå men vi har haft trevligt, ätit godis och god mat, sovit utan att bli väckt av väckarklocka eller barn. Sen att vi vaknade vid 06 är en annan sak.. Jonne steg upp vid 7 och jag vid 9, så det var skönt ändå.

Så TACK mamma och pappa! Ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Vad gör man inte för sina barn <3

Och det är inte så himmla jobbigt heller.

2012-04-01 @ 16:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0