Gååår ju inte!

Att blogga från mobilen då.. Kan inte logga in ens.
Så därför bloggar jag väldigt sällan, sitter inte ofta vid datorn hemma. Inte för att jag har nåt intressant att skriva om precis, vet inte om nån läser. Men skit i det, ibland blir jag lite skrivsugen.

Jobbat tre dagar på mitt nya jobb och trivs verkligen jättebra än så länge! Härliga gamlingar och snälla kollegor.
Sen att jag är helt totalt slutförd just nu.. Det skiter jag i. Det blir bättre. Hoppas jag.

Igår tvingade Sofie ut mig ända upp till loussatoppen! Det var skönt när det väl var gjort, trots alla mygg så var det trevligt. Hade Izor med (Jonne var hundvakt) som ville jaga varje bil vi såg.. Och det var många bilar som åkte upp/ner efter vägen upp till loussatoppen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0