Mina barn

Om ni bara visste hur mycket jag älskar er, även nu när jag mår dåligt och knappt orkar med vardagen så älskar jag er oändligt mycket. Nu ligger ni och sover här brevid, skulle vilja ligga och krama om er, men skulle nog ångra mig när ni började vråla.. Man ska inte väcka den björn som sover!

Försöker orka med små saker, rita en stund med er, ligga i soffan och mysa, spela ett spel, leka med lego eller tågbanan. Ibland funkar det bara någon minut och ibland måånga minuter. Och fler ska det bli. Jag ska må bättre. Det kommer bara att ta tid. Att vara hemifrån utan barn hjälper, batterierna hinner laddas pyttelite för varje gång. Och många små pyttegånger blir snart större och större.

Tänk, en vacker dag kommer jag att orka utan att bryta ihop. Längtar så.

Sov nu gott mina älsklingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0