Kissa pottan

Nuförtiden går Malte med rumpan bar hemma, ibland med kalsonger på. Föröker få honom rumsren.
Hemma går det bra, men utanför hemmet har han inte tid att tänka på sånt, men det kommer sen.
Och säkert kommer han att kissa lite här och där här hemma, märka reviret kanske. Men just NU går det bra iaf.
Idag bytte jag nattblöjan som det var lite kiss i, men det var den enda blöjan jag har bytt idag.
Sina behov har han uträttat på pottan.
Vi var borta hemifrån 13:30-16:30 ungefär och när vi kom hem sa han efter ett tag, -Kissa pottan, mamma ta bort byxorna!
Och dom åkte av i en väldig fart och han kissade i pottan! Blöjan var helt torr.

Nä, jag vet, inte alls roligt att läsa om barn toavanor, men sånt här tänker man på när man är förälder, kiss och bajs. Kiss och bajs brukar av någon konstig anledning alltid förekomma som festprat i våra kretsar.. Jag är väl kvar i kiss och bajsåldern skulle jag tro.
Man kommer väl aldrig ur den, bara döljer den väldigt väl.

Här kommer en bild på mitt lilla barn, lite grisig bara. Ungen dricker blåbärs-smoothie med hela ansiktet. Vem vet, kanske blåbär är bra för bebisrynkor?


Kommentarer
Postat av: Peka

Vad stor han såg ut på den bilden! :O

2012-01-20 @ 23:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0