Får man gnälla?

Nog för att jag gnäller jämt.. Men ändå.
Jag vet att det finns folk som har det värre och bla bla bla, men jag känner mig bara så jäkla sliten.
En unge som hostar både dag och natt, ibland tills han kräks.
En annan unge som bara tjatat, gnäller, skriker och bråkar. Han vill ha nån att leka med, Malte är tydligen inte så rolig.. Inte jag heller för den delen, jag har alltid en jättemammig 2-åring på höften, jag får inte gå upp ur soffan för då kommer han springande och skriker efter mig och vill upp i famnen. Sele eller sjal duger icke, det ska vara smärtsamt för min rygg annars får det vara!
Nu sover iaf lillen och Elias spelar dator. Själv latar jag mig på bästa stället, dvs soffan. Borde göra en massa annat men det SKITER jag i just nu!

Okej, ska försöka skriva nåt potitivt.
Malte pratar mer och mer, så roligt att hlra hans nya ord. Sen att det är typ -Mamma är en bajskorv, är väl en annan sak.. Han pratar iaf, och jag förstår!
Det är Elias som lär honom alla nya härliga ord.. Nu kallar båda ungarna mig för kossa, dum, bajskorv osv. Lovley..


Kommentarer
Postat av: spiderchick

usch förstår precis hur du känner... Ibland vill man bara säga upp sig. PEPP!! Det går över!! Kämpa!! :-)



Skrattade så åt din kommentar hos mig. Haha vad roligt om du hade svarat så :-) Funderar på att bli lite bitskare nästa gång jag blir preggo haha.



2012-01-03 @ 13:17:19
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: L

Man behöver gnälla för att orka sig igenom sådana dagar. :) Men en liten undran.. varfär är det ok att barnen kallar dig sådana ord? Efter en jobbig dag så tycker jag det är allt annat än ok att barnen ska prata nedlåtande om sin mamma.

2012-01-08 @ 15:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0