En mindre bra dag

Malte väckte mig tidigt, alldeles för tidigt. Klockan var väl knappt 06, minns inte riktigt, kändes iaf som mitt i natten. Fast jag somnar ju först vid 02 så varje morgon känns som mitt i natten.
Halvsov i soffan tills Elias skulle gå till skolan ungefär.

Sen har Malte spenderat 20 min av skrikande efter Pippi-filmen, jag letade, han skrek. Jag hittade ingen Pippifilm och han skrek ännu mer. Tillslut hittade jag en film som dög. Iaf någon minut.
Sen skrek han 10 min efter mer smoothie, försökte förklara att det är sluuuuut! Men han skrek likväl.
Sen skrek han för att det var fel program på tv.
Nånstans här började jag känna hur min hjärna kokade. Ska man slänga ut ungen genom fönstret eller vad?!
Han är trött. Om typ en timme eller mindre får han gå och sova. Annars kokar min hjärna ännu mer, blir till mos och jag kan inte ligga i soffan mer och titta på Dora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0