Mina stora barn

När blev mina barn så stora? När hände det? Och var höll jag hus medans det hände?

Idag var jag och Malte i förrådet och letade pussel, eller han lekte med allt jag drog ut.. Jaja. Ingen blöja hade han heller utan kalsonger och byxor. -Du har ingen blöja nu Malte så säg till om du behöver kissa eller bajsa.
-Jaaa sa han.
Och när vi var där nere så sa han att han var kissnödig! Upp i lägenheten igen, av med kallingar och byxor och han kissade i pottan. På med allt och ner igen.
Hittade två 9-bitars pussel som han pusslade som om han inte gjort annat.. Och här har vi bara gett honom knopp-pussel! Stackars barn!
Slutat med tutte (har bara nör han ska sova. Och när han nyss vaknat..) har han gjort oxå.
Min stora lilla 2-åring!

6-åringen går själv till skolan nästan varje dag, går hur bra som helst. Idag gick han även hem från skolan själv. Han fick välja när han skulle hem, tidigast 12:30 kan han gå hem och han valde att gå hem 12:30. Såklart har jag berättat för hans fröknar så dom skickar hem honom..
Han kom hem hel och välbehållen. Stora stora pojke.

Nu vaknade Malte, Elias datar lite och jag ska väl kanske städa lite. Eller plocka lite leksaker iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0