Varning! Gnällinlägg!!

Jag hatar bölder. HATAR!
Tredje bölden i samma jäkla armhåla på kort tid. Den jag har nu gör ondast hittills. Känns som att den har rötter ut i armen.
Kan inte lyfta på armen utan att få så ont så jag grinar.
Att sova är fan inte skönt, har ont hur jag än ligger.
Kan knappt klä på/av mig själv.

Ringt till vc, dom ska ringa upp om typ en timme. Jag behöver antibiotika! Och helst nåt smärtstillande. Eller typ sövas ner tills den är borta.

Jag är på pisshumör, stackars barn :(
Men det är svårt att vara glad när det gör ont precis hela jäkla tiden!!

Okej, ska försöka skriva nåt positivt.. Hmmm.. Jag och barnen har jullov. Öhhh.. Elias och Malte har inte bråkat såå mycket idag. Ännu iaf


Kommentarer
Postat av: Katja

Och dom smittar inte.... Eller sa inte pekas läkare det? Hoppas du får hjälp och slipper dem sen!

2012-12-27 @ 15:13:34
Postat av: Peka

Om nu läkarna sa till oss att vi (antagligen) får återkommande pga "skadad hud", varför får du då??
Men har inte du typ sprickor på händerna/fingrarna?
Eller är torr på nåt ställe eller nåt?
Får väl om dom försvinner när vi har bättre hud.. Känns inte som det..
Om du går till VC så be att få remiss till hudmottagningen i Sunderbyn! Så får dom kolla på dig också.

2012-12-27 @ 15:26:51
URL: http://pekasrosa.blogg.se
Postat av: Peka

Katja: nja, vissa läkare på VC i Kiruna påstod att det inte smittar!
Men dom flesta säger att det smittar. Men det VET vi ju..

2012-12-27 @ 15:28:07
URL: http://pekasrosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0