Jätteskittrött

Jobbat nästan hela veckan. Trött som fasiken. Jonne har jobbat nästan dygnet runt typ hela veckan och är nog ännu tröttare. Eller vad vet jag, jag har knappt sett honom.
Har väl sett honom två (tror jag) mornar denna vecka, såg honom senast igår vid 11-tiden. Imorgon får jag se honom en liten sväng iaf :)
Eller jo, han brukar komma in i sovrummet och ge mig en puss när han kommer hem från jobbet.
Jag och barnen sover i vårat sovrum och Jonne i Elias rum..

Hoppas på en gnutta sovmorgon imorgon.. Hoppas kan man ju alltid. Men jag behöver inte stressa iväg till dagis/jobb eller ha en väckarklocka som väcker oss.

Jahapp. Vad ska vi göra i helgen? Köpa lördagsgodis imorgon iaf. Stora planer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0