Fjant

Känns fjantigt att gråta över en böld.
Men det gjorde jag idag. För någon timme sen gjorde det så fruktansvärt jävla bajsont att jag började gråta :/
Kändes som om någon tände eld på armhålan och sen stack 45 nålar på samma ställe.
Inte för att jag vet hur det känns.. Men ändå.
Gjorde så ont ett bra tag, men just nu när jag sitter här i soffan med en filt under armen känns det en gnutta bättre.

Snart ska jag gå och lägga mig mellan mina två minsta pojkar och försöka sova.
Imorgon är en ny dag, förhoppningsvis en bättre.


Kommentarer
Postat av: moster

uch, så ont o jobbigt det måste vara, kan inte läkarna ge nåt som tar bort det? Hoppas du blir bra snart/Kram

2012-12-27 @ 23:54:15
URL: http://gwm.blogg.se/
Postat av: moster

ja, nu läste jag ditt förra inlägg o såg att du fått penicilin :D Bra, då dröjer det nog inte länge innnan det vänder o blir bättre

2012-12-27 @ 23:55:52
URL: http://gwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0