Bära barn-bilder

 
En gammal babybjörn.. Mindre skönt, ser inte så skönt ut för Elias heller..
 
Bebis i magen och lite större bebis i vävd sjal
 
Liten bebis i trikåsjal, väldigt skön att bära i.
 
 
 
I ännu en trikåsjal (väl?)
 
I en mei tai
 
Om ungen vaknar mitt i fikat på stan så är en sjal bra..
 
Eller om man vill shoppa på stan
 
  I en patapum
 
På ryggen i en manduca
 
Ännu en manducabild.
 
Jag hade velat ha ett till barn bara för att kunna bära igen ;)
Malte vägrar att bli buren i sele. Han vill gå själv. Eller bli buren i famnen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: moster

Mysiga bilder, bild nr 2 kollade jag först att det var Katja, o i fika bilden är ni också otroligt lika....konstigt ??? :o)

2012-12-02 @ 21:01:54
URL: http://gwm.blogg.se
Postat av: Peka

Åååh jag vill också bära en till liten bebbe!
Måste se till å inte väga så mycket tills dess så jag orkar :P
Jess, den prickiga är en trikåsjal :)

2012-12-02 @ 21:13:43
URL: http://pekasrosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0