Farväl..

Farväl älskade sommarjobb, imorgon är sista dagen där för mig. Hoppas dom behöver vikarier lite då och då. Synd att dom har för mycket personal där just nu.. Var visst många som gick bort ganska nära inpå varandra och därför behövs det inte så mycket vikarier..
Trivs så jäkla bra där, tycker verkligen om att gå till dom härliga gamla tanterna och gubbarna. Känns bra att kunna hjälpa till. Vissa gamlingar har varit lite griniga, men när man lär känna dom och dom lär känna mig så får man se helt nya sidor av dom, man hittar roliga saker att prata om, pratar om hur det var när dom var yngre, sånt är alltid roligt att höra tycker jag.
 
Nästa vecka fortsätter jag väl som vikarie på dagis.. Vill inte. Måste skärpa mig och söka mig ett riktigt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0