Vad är det för fel på mig?!

Ja, förutom att jag är som jag är.. Men just nu är jag så orkeslös.
Känns som om kroppen är halvt avdomnad och jag vill inte göra nånting. Varje liten sak som går fel känns som en stor katastrof i min hjärna. Tålamodet är borta, långt borta.

Ska till vc på fredag och prata med nån läkare. Kanske ta lite prover och se om det är där felet ligger eller om det är min hjärna det är fel på.

Försöker att hitta foton på folk som Malte känner som jag ska ta till hans dagis så han får sig en fotobok där nångång. Men jag har så svårt att komma igång med saker. Och kommer jag igång med nånting så slutförs det nästan aldrig. Jag gör det seeeen heter det alltid.
Blir så less på mig själv.

Fan, ryck upp dig och var glad! Men det funkar visst inte så. Eller jag funkar inte så iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0